lördag 6 mars 2010

Bilder från huset

Här kommer äntligen lite uppdatering angående huset och mest av allt kommer lite bilder :)
Det händer massor där nu men självklart tycker man det går alldeles fööööör sakta eftersom vi vill flytta in nu!! Men vi vet att det är bättre att allt är helt färdigt innan vi tar flyttlasset dit. Men tro inte annat än att vi längtar ihjäl oss efter att bo där ute. Själv blir jag deprimerad så fort jag måste åka hem så det är tur att den här veckan har varit full av inplanerade saker på kvällarna o nästa vecka ser ut att bli likadan!

Ikväll ska fira min älskling lite eftersom han fyllde år i måndags :) Edsons kommer på middag så får vi fira Sandra och hennes beställning lite också.

PÅ onsdag ska jag äntligen få umgås lite med min underbara syster. Saknar henne så fruktansvärt mycket just nu!!!!Vi får ta tag i det här gumman, ta med dig kalendern på onsdag för då ska det planeras!!!

En extra kram vill jag även skicka till Lotta som gick igenom en liten operation i torsdags...Är jätte tomt utan dig på jobbet vännen o jag hoppas du kommer tillbaka snabbt!½!!!

Ha en jätte skön lördag o njut av bilderna från huset!Rörigt är det just nu men det kommer att bli sååå bra..*lovar*

3 kommentarer:

  1. Hej!!!!
    Äntligen lite bilder, det är det här jag har framför mig i framtiden när vi får vårt hus.
    Jobba på och ha det så bra!

    MVH George från Grappa.

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni fick en trevlig lördagskväll det är ni värda

    SvaraRadera
  3. Har ni fått lägenheten såld än???

    SvaraRadera