lördag 27 mars 2010

Världens bästa man o världens


mest själviska fru.

Där tror jag att ni har mitt o Henriks äktenskap just nu!

Min älskling som har tagit ledigt från jobbet o sliter dag ut o dag in i vårt hus med att göra det helt perfekt. Han är där hela tiden och han gör verkligen inget annat än att jobba med huset.

O jag? Vad gör jag?

Igår träffade jag mitt arbetslag för en aw vilket gjorde att jag inte kom ut till huset, idag åker jag iväg till Stockholm med älskade syster o får hennes fina julklapp. Igen kan jag inte vara i huset o hjälpa till :(

Vet att Henrik är ledsen på mig för att allt annat prioriteras just nu förutom han o huset!

Jag ska göra allt för att gottgöra honom det imorgon när jag kommer hem! Nu ska fokus vara på huset tills det är klart o då kommer fokus flyttas till min älskade o underbara man!


Henrik du är världens bästa o jag älskar dig över allt!!!!!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar