onsdag 24 mars 2010

Vårdeppig?

Hur kan man när allt är perfekt i ens liv ändå må lite dåligt?
Jag längtar ihjäl mig till att flytta till huset...jag trivs inte här i stan alls just nu!!! Vill bara ut till lugnet! Det har även varit jobbigt på jobbet den senaste tiden o jag tror jag får lida lite nu för att jag hållt upp en fasad ett tag.
Jag vet inte...jag mår bara lite konstigt...vissa människor som står mig nära känns väldigt avlägsna just nu även om de kanske inte alls är det. De kanske bara är upptagna med sitt....men jag saknar dem!

Nej usch jag måste sluta va deppig nu o försöka se allt otroligt positiva som väntar bara runt hörnet. Helgen kommer bli underbar med en Stockholmstripp med älskade syster!

Kram på er alla fina människor!

1 kommentar:

  1. Glöm inte att du har mycket att tänka på nu gumsan! Det kanske bidrar? Ta hand om dig och jag hoppas att du känner dig bättre snart! STOR kram!

    SvaraRadera