torsdag 15 juli 2010

Broar...

En vän till mig skrev på sin status på Fb för några veckor sedan en väldigt klok sak.
"Det farliga med att bränna broar är att de finns inte där när man behöver gå tillbaka."
Han har så fruktansvärt rätt i det han skriver. Jag tror nte människor tänker på ibland att så är fallet. Man kanske vänjer sig vid att människor finns där i vått o torrt och att det inte spelar så stor roll hur man behandlar dem i alla lägen. Vilka val man gör som faktiskt kanske gör någon annan besviken eller ledsen.
Det är viktigt att tänka på hur man själv skulle känna eller vilja bli behandlad i vissa situationer och sedan agera utifrån det.
Jag har gått en tid och mått dåligt över olika händelser som skett men har nu fått lite nog känner jag. Alla vänner runt omkring säger även de att de tycker att det är dags att jag lyfter huvudet och slutar fundera och bry mig så mycket. Det känns som jag har lagt så mycket känslor på det här och inte fått speciellt mycket tillbaka så jag måste nog för mitt eget hjärtas välmående ta ett steg tillbaka och bara få läka lite.
Det känns bara så oerhört tråkigt.......
Hoppas alla mår bra i solen och njuter av sommaren!
Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar