onsdag 28 juli 2010

Byta blogg?

Mamma skällde på mig och sa att nu ville hone minsann inte se det där irriterade inlägget längre och jag får väl hålla med :)
Det är svårt att hitta inspiration att skriva nu på sommaren men jag lovar att det kommer att bli mer snart.

Jag har funderat på att byta till en annan blogg som jag kan ha lösenord på då det finns information om mitt och andras liv som jag inte vill att vissa personer ska ta del av längre.

Jag håller på att klurar hur jag ska göra, återkommer :)

Kram på er alla

Jag skriver till lite för jag skulle vilja att alla ni som vill läsa min blogg skickar er mailadress till mig så behöver jag inte byta blogg men inte heller personer som jag inte vill ska läsa får inte tillgång :) Perfekt. Så skriv din adress i kommentarerna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar