söndag 20 mars 2011

Världens finaste syster!


Det har jag! Jag är så fruktansvärt stolt över henne och mitt hjärta fylls med glädje bara jag tänker på henne!

Vi har delat som fruktansvärt mycket i våra liv och många många av de finaste stunderna jag minns är tillsammans med henne.

Vi har alltid varit vi två mot resten av världen. De kända systrarna Hardman!


Nu delar vi något av det finaste som finns...vi delar upplevelsen av att vara mamma.

För en vecka sedan födde hon den finaste lilla Nellie! Ingen kan vara lika stolt som moster Karin.


Jag trodde inte min kärlek och stolthet till min syster kunde bli större men det kunde den tydligen!


Jag älskar dig över allt finaste Sofia och jag hoppas du vet hur mycket du betyder för mig! Jag kan inte beskriva det i ord så jag hoppas du vet ändå!!!!!

Moster finaste lilla hjärta

Nellie född 13/3 2011

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar