fredag 25 mars 2011

Härliga fredag!


Det är verkligen vår i luften och det känns så himla härligt. Allt blir lite enklare när det blir varmare och man blir lite lyckligare.
Har haft en jätte mysig vecka med älsklingen hemma och vi har försökt att umgås massor.

I natt hade jag en intressant konversation med en kompis på facebook. Han var väldigt upprörd över att jag exponerar min dotter på fb med kort och info. Han tyckte att jag gav alldeles för mycket av mitt liv. Jag vet inte vad jag ska tycka om hans åsikt. Jag gav förslaget att vi kunde sluta vara vänner så slapp han ju alla mina uppdateringar men det ville han tydligen inte. Han var vän med mig för att jag är jag skrev han. Men borde han då inte acceptera vad JAG vill ha på min sida?
Visst blir det massor med Tindra just nu men jag gör ju inte så mycket annat än att umgås med henne.

Vet inte om jag ändå ska koncentrera bilderna och infon om henne hit till bloggen så behöver inte vissa bli upprörda :)

Här kommer iaf några bilder på mig och min prinsessa som min älskade och sååå duktiga man har tagit!

Ha en jätte mysig fredag nu!

Kram

1 kommentar: