söndag 14 februari 2010

Ni trodde väl inte att jag skulle glömma....

Självklart ska ett inlägg tillägnas det finaste paret den här Allahjärtansdagen! Min älskade syster och hennes numera fästman Johan får självklart mina allra varmaste tankar denna dag!
Ingen kan vara lyckligare än jag att ni funnit varandra och att det faktiskt är jag som ligger bakom det :)

Jag är så glad att Johan är den som antagit uppgiften att göra min stora syster glad för jag vet att han om någon kommer att klara det alldeles galant!

Min syster och jag är mer än bara systrar o det tror jag alla vet. De vet att oftast så kan man hitta den andra där den första är. Det blir liksom konstigt om bara en av systrarna Hardman kommer. Hon är min bästa vän( på ett annat sätt än du Henrik), hon är den som vet allt och lite till om mig. Hon har sett mig under min värsta stunder och även de bästa. Hon är mitt stora stöd i livet som jag inte för en sekund skulle vilja leva utan.

Jag har stått vid hennes sida när hon träffat fina killar, stora skitar och det var jag som hade på känn att Johan Krekola skulle kunna va nåt för henne. Jag visste ju lite vad som fungerade efter många år i kulisserna.
O titta så bra det blev :)

Jag kan inte få en bättre svåger och min syster kan inte vara lyckligare.
Jag är så otroligt glad för er båda och jag är bara ledsen att jag inte kan vara där o fira med er men vi får ta det när ni kommer hem!

Jag älskar er båda så otroligt mycket o längtar tills ni kommer hem så att vi kan fira det här ordentligt!
Ta hand om er nu o njut massor!!

8 kommentarer:

  1. Snart kommer hon inte vara syster Hardman, utan Krekola :P

    SvaraRadera
  2. Jag tror Hardman kommer sitta i ändå, Krekola är liksom inte lika bra :)

    SvaraRadera
  3. Krekola är bättre..

    SvaraRadera
  4. Det beror väl på hur man ser det......Hardmans är bra på massor med saker...vad Krekola är bra på är en sak o jag vet inte om den saken är positiv

    SvaraRadera
  5. vad komiskt att Henke och Johan har hittat två systrar igen ;)

    SvaraRadera
  6. Snacka om att sätta sig över alla andra. Kom ner på jorden.
    Linda

    SvaraRadera
  7. Ja du Linda det kanske vi gör men det viktigaste i livet är att må bra över den man själv är och det gör vi :) både Krekolas o Hardmans. :)
    Vem du är det vet vi ju inte ens men hoppas du också mår bra med dig själv!

    SvaraRadera
  8. Det var inte min mening att låta dryg eller otrevlig, ber om ursäkt för det.
    Det syns att ni mår bra. Era leenden är ärliga.
    Önskar er all lycka!!!
    Linda

    SvaraRadera