måndag 22 februari 2010

Spackel spackel o åter spackel


Nu är bygget i fullgång! O det är sååå roligt även fast det inte händer så jätte mycket synliga saker just nu. Henrik är otroligt duktig och jobbar jätte hårt medan jag är mer trögstartad :) Jag tycker om att titta när han jobbar, blanda lite fix, fixa lite mat o rasta Akino. Min uppgift har varit spacklet o hur kul är det på en skala??

När man sen märker att det finns miljoner skruvhål som ska spacklas så tappar man all motivation...när Henrik sen säger till mig att det ska spacklas i tre omgångar med slipning i mellan så försvinner all lust och jag tar en liten paus. DEt är verkligen inte roligt alls. Jag har därför sett till att min uppgift blir att hitta någon händig människa som har lust att spackla åt mig för en billig peng :) Man får inte va dum!


Det kommer att komma massor med bilder självklart men kameran är kvar i huset så jag har inget att visa än. Ska ta med mig den hem imorgon så jag kan visa er lite.

Nu ska jag laga mat till min älskade o händige man som snart kommer hem!

Ha en jätte bra måndag kväll o igen Heja Sverige! Känner på mig att ikväll blir det guld!

O...glömde nästan....stoooooor kram till min älskade syster som äntligen är hemma. Var underbart att träffa dig idag!!!

1 kommentar:

  1. Vore såå kul att få se några bilder inne från huset! Har ju bara sett det genom bilrutan på väg till Natta o Micke! :) kram Å

    SvaraRadera