söndag 1 maj 2011

Ny tid









Idag är det äntligen 1:a maj. Jag tycker att det känns speciellt varje år då vi börjar närma oss sommaren och vi även kliver in i min födelsedagsmånad!


I år blir ju maj extra speciellt då det är första aj jag får dela med min fina dotter.

Hon växer och växer. Sist vi vägde i onsdags så var hon exakt 3 månader gammal, 6500 gram tung och 63.5 lång. Kommer bli en ståtlig tjej det är :)


Idag ska vi äntligen få fira finaste mamma som fyllde år i fredags. De har varit i Paris i en vecka och vi har saknat dem enormt mycket. Man förstår först när man får egna barn hur otroligt mycket ens egna föräldrar betyder för en.


Jag lovar nu att faktiskt börja blogga igen, ordentligt. Jag blir då bättre på att ta kort och skriva ner saker. Jag vet att ni är några där ute som gillar att läsa om oss :)


Stor kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar