måndag 27 juli 2009

Diggeloo

Varje kväll har de tunga molnen dragit undan och solen tittat fram men självklart så ändrar sig det just den kvällen när jag och min syster Sofia ska iväg på Diggeloo. Utrustade med en massa kläder o de två största paraplyn som någonsin skådats gav vi oss ut till Sundbyholm. Picknickkorgen var som vanligt fullt laddad med godsaker och 2-liters flaskan var fylld med bag-in-box vin. Sen satt vi där under våra enorma paraplyn och åt vår picknick och drack vårt vin och hade det heeeeeeelt underbart!

Sofia under sitt fina paraply

Jag tyckte att jag tagit med mycket vin även för att vara oss men Sofia hade inte riktigt litat på mig och tagit med lite extra och tur var väl det :) Ingen kan dricka vin som systrarna Hardman :)













Vi hade iaf en kanon kväll och ingen kan fnittra åt så dumma saker som jag och min älskade syster. Vi behöver våra kvällar där det bara är jag och hon där vi kan vara så där sjukt töntiga som bara vi kan vara. Älskar dig över allt gumman och tack för den perfekta presenten! Ja just ja musiken var bra den också :)


En lycklig o lite lullig Karin

Trodde lätt att jag skulle vara lite bakis imorse men jag vaknade först i familjen o drog två trötta killar på en långpromenad i skogen.















Nu ska jag spendera dagen med att frosta av frysen. Gud vad roligt! Här går man från glamourtjej till städerska :)
Kram på er!

1 kommentar: