torsdag 30 juli 2009

Middag med bröllosplanerin

Dagen igår spenderades i soffan med tv:n som sällskap o ett magont som aldrig ville försvinna :( Var så ledsen att jag missade resan till Stockholm med Sandra, de verkade ha haft jätte kul! Fick ett mess från Sandra vid 04.45 där hon skrev att hon precis kommit hem. Galet :) Jaja vi får hitta på nåt snart ändå! Var iaf o lämnade en liten present på hennes o Robbans trappa igår. Hoppas att den uppskattades :)

Idag har det varit högt tempo hela dagen. Både Henriks och min familj kommer ikväll till oss för middag och planering av bröllopet. Är ju faktiskt snart bara 2 månader kvar o det kommer säkert gå sjukt fort.

Min ständiga följselagare som tröttnat ett antal ggr på matte som hela tiden ska in i just det skåpet som han ligger framför :)

Jag har lagat mat hela dagen då jag ville göra lite av den buffé som jag tänkt att vi ska ha på bröllopet. Var en större uppgift än jag anat men det blir nog kanon till slut. Henrik blev trött bara av att höra allt mitt slammer i köket :) Men fick kommentaren av min blivande man att jag hade sjukt mycket fru-poäng så det var ju skönt!

Bordet är dukat i samma tema som bröllopet kommer att bli!


För att ge gästerna lite inspiration :) *Längtar*

Nu ska jag gå o fixa det sista o sen invänta mina gäster :)

Kramelikram



2 kommentarer:

  1. Nu har vi planerat och smakat på den goda maten. Det kommer att bli hur bra som helst.Vi är väl överens om det mesta som togs upp denna kväll. Toppen kväll tycker jag.
    Gunilla

    SvaraRadera