onsdag 29 juli 2009

Kanonkväll & magont

Hade en jätte bra kväll med tjejerna igår. Vi startade upp på Grappa med lite dryck o mat. Det var mest Sofias jobbarkompisar från Ava. Efter ett tag dök även Sandra upp, vilket var jättekul! Vi har inte setts på ett tag, hon har ju fullt upp med att pimpa upp sitt nya fina hus. När vi flyttar till Borsökna blir jag och Sandra grannar :) Det är bara ett stort fält som skiljer våra hus. Kommer bli kanon.

Sen gick vi vidare till Harrys, första gången jag var där på riktigt länge.Det var trevligt och vi dansade lite på övervåningen. Henrik dök upp och var såå fin :) Var roligt att min älskling ute, inte så ofta det händer. Tjejerna droppade av en efter en så tillslut var jag där själv :) Jag och Henrik gick o köpte mat och vid runda kiosken träffade vi fyllona Sofia o Eve, o där träffade även Eve Sofias huvud med en sked potatismos. Var länge sen jag skrattade så mycket!

Var en kanon kväll med underbara vänner som sällskap. Är så skönt med de här tjejerna för man får verkligen vara sig själv o man behöver inte spela någon roll för att passa in och det älskar jag!
Har dock inte sovit speciellt mycket inatt. Har sååå ont i magen. Har haft så här ont en gång tidigare vilket resulterade i ett besök på akuten där de kunde konstatera att jag hade en cysta i magen som hade gått sönder. Mamma hade massor med cystor i sin mage när hon var i samma ålder som jag så det har väl gått i arv.

Ska egentligen åka med fina Sandra till Stockholm för en partykväll ikväll. Hade verkligen sett fram emot det så jag ska försöka kurera mig nu för att kanske kunna bli lite bättre :(

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar