lördag 21 november 2009

Ensamt


Det blev så fint här hemma när de röda gardinerna kom upp, adventsljusstakarna tändes i fönstrena. Jag o Akino fick en riktig myskänsla båda två. Vi slockande dock båda två ganska snabbt igår. :)

Det fick jag sota för imorse då Akino väckte mig klockan 06.45 o ville gå ut o kissa. Jag tog med ljudboken och sen gick vi en promenad i ca 45 minute. Sen var det jätte skönt o mysigt att krypa tillbaks i sängen o sova några timmar till.

Sen har jag slappat i soffan men tog mig i kragen o sprang en runda i Odlaren när Akino lekte med sin mormor o morfar ett tag.

Nu ligger jag i soffan i min jätte mysiga lägenhet o tittar på Gilbert Grape o har lite tråkigt. Det blir för mycket med två ensamma kvällar med egen-mys. Jag saknar Henrik massor just nu :(

Ja ja får försöka ha en bra kväll ändå.
Hoppas ni har det kanon!!!!
Imorgon kommer bilder på mitt pynt

2 kommentarer:

  1. Känns jättetråkigt att du inte kunde följa med oss på bion! :( Nästan lite dåligt samvete för det har jag.... Inge kul att du sitter ensam hemma och myser i din ensamhet, fast det är ju tur att du har Akino så han aktiverar dig ;)

    Ser fram emot lite bilder på ditt julemys. Själv tog jag ner julkartongerna från vinden idag när vi var däruppe för att kolla på något annat ;)

    SvaraRadera
  2. Gumman du behöver ABSOLUT inte ha dåligt samvete för det :) Blir bara lite tomt utan Henrik ibland, o speciellt de helgerna jag inte gör något speciellt. Men som sagt Akino är bra på att aktivera mig :) O kan bara tänka mg hur mysigt ni får i huset. Ser fram emot en kväll hos er snart :)

    SvaraRadera