söndag 8 november 2009

Farsdag

Idag är det min underbara pappas dag! Och all min kärlek går till honom. Jag har dock även sparat lite till min nye pappa, alltså min härlige svärfar Christer! Jag är så lycklig att jag har en sån perfekt pappa o en lika bra svärfar. Det finns få män som kan få mig att skratta så mycket som de två. Det bästa är ju att de verkar tycka ganska bra om varandra också :) Har iaf firat dem båda idag!

Men det går även mycket kärlek till min älskade syster idag. Har varit lite dålig på att visa hur mycket hon betyder för mig så det ska det bli ändring på nu :)

Kvällen igår var perfekt och jag o Sandra hade jätte kul. Vi kom på en idé som vi ska försöka göra tillsammans o det känns jätte spännande :) Hoppas att det kommer att gå vägen. Lovar att berätta allt om det längre fram!

Ha en jätte härlig söndagkväll....jag har lite ångest för måndagen o veckan...vill va ledig längre!

Kram

1 kommentar:

  1. Va fint med båda dina fäder. Ja du har haft tur med din svärfar. Måndag. Men håll ut snart är det onsdag och sen fredag.

    SvaraRadera