fredag 13 november 2009

Party!


Ikväll är det tjejkväll o firande av min fina syster. Vi blir 8 stycken galet snygga tjejer som ska äta massssssor med snacks, dricka massor med vin o drinkar, skvallra, spela lite spel o sen göra stan . Kan faktiskt inte bli en bättre kväll o jag är så lyckligt lottad som har så underbart fina vänner <3

Annars så har dagarna rullat på som vanligt, har kommit ut på iaf 3 morgonpromenader den här veckan även fast jag mått rikigt kasst några dagar. Men har alltid mått lite bättre efter promenaden och imorsen fick jag o Akin även sällskap av min underbare man. Var dock lite jobbigt när han fick gå o lägga sig o jag var tvungen att förbereda mig inför en friluftsdag på isstadion. Men men det gck bra o var riktigt kul. Mår mycket bättre nu men antar att jag får betala för det här snart när kroppen inte orkar mer!


Men nu ska jag in i duschen o göra förvandlingen till ikväll. Blir min svarta nya klänning o min svarta underbara älsklingsskor. :)

Oh kommer bli fantastiskt kul ikväll!!!!!

Hoppas alla ni får det lika bra även om ni väljer soffan o mys framför tv:n.

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar