onsdag 4 november 2009

Första snön!

Äntligen har de första snöflingorna dalat ner över stan. Visst älskar jag sommaren och att det är varm o ljust ute men det är något speciellt när den första snön kommer och det är mörkt inne. Det är lite härligt att det skymmer när man går från jobbet. Vet att jag är galen men så är det. O kan bara tänka mig hur det kommer kännas i vårt hus nästa år. Är vääääldigt avundsjuk på Sandra o Robban som får uppleva det redan i år :) Men snart så kommer vi också ut till Borsökna, fick bygglovet idag!!! Jippi!


Annars har inte så mycket hänt. Flyger fortfarande omkring på mina rosa moln. Att gifta sig är något människor verkligen borde testa på för det är oerhört underbart!!! Igår firade vi 1 månad och min käre man överraskade genom att ta mig ut på middag...såååå gott o mysigt!


Nu är det dags att tända en maaaaaaassssssaaaa ljus och mysa för imorgon lyfter det där otäcka planet till Holland igen :(


Kram på er!

3 kommentarer:

  1. Sköt om er och ha en riktigt trevlig kväll

    SvaraRadera
  2. Ha det nu så bra ni kan i kväll. Ta hand om varandra. Och njut av livet.

    SvaraRadera
  3. Vilken vacker bild. Tittade på era bröllopsbilder på facebook också, de var otroligt fina. Så otroligt roligt att ni har varann och ta hand om varje stund ni har tillsammans. Spännande med huset som snart ska slås upp. Lycka till med allt gumman!
    Kram Tessan

    SvaraRadera