onsdag 11 november 2009

Vad är det för en dag?


Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är min underbara systers födelsedag. Hurra Hurra Hurra! Ska snart iväg till jobbet men vill skicka iväg en hälsning till älskade Sofia som fyller år idag! Det är konstigt för jag mår nästan lika bra på hennes födelsedag som på mig egen. Måste vara för det där med tvillingsjälar! :)




Det här är ju en underbar dag på alla sätt. Jag mår mycket bättre än igår. Har startat dagen med en timmes promenad med bebis. Henrik kommer hem idag. Sofia fyller år så det blir firande ikväll på Papas Tapas. Det är lillördag...Nej kan inte vara en bättre dag! :)


1 kommentar:

  1. Va vackra ni är. Och ni är faktiskt mina (våra) tjejer. Är lite stolt vad vi har åstakommit. kunde man inte tro.

    SvaraRadera