måndag 2 november 2009

Måndag hela veckan

Ibland känns det som det alltid är måndag....jag är alltid lika trött och har alltid lite ångest. SEn kommer jag till jobbet, suckar över att det alltid är måndag...sen kommer mina änglar o berättar om sin helg o ger mig en kram....sen wips så är det fredag! Jag förstår inte.Att bli lärare är det bästa val jag gjort, veckorna går ju så fort! Att jag inte hinner en fjärdedel av det jag tänkt är en annan sak :)

Den här veckan startade jag med att klockan ringde 05.00 och jag gav mig ut på en rask promenad med en härlig ljudbok i öronen. Hade glömt bort hur härligt det är att motionera på morgonen. Det skönaste är duschen när man kommer hem o sen lite frukost. Idag tog jag dock Lottas frukost så fick inte njuta av lunget hemma men det gjorde inget :)

Sen väntade en lååång arbetsdag som slutade efter ett kvällsmöte klockan 18...var skönt att komma hem till färdiglagad mat av min undebare man...
Får se om han kommer ihåg vad det är för speciellt med morgondagen ;0)

Nej nu ska jag fortsätta njuta i soffan..hade lite panik över att Färjan är slut. Hur skulle nu mina måndagskvällar se ut? Kom dock på till min lycka att programmet om Ullared börjar ikväll :) Jippi! Henrik är ika glad som jag ;0)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar