tisdag 25 maj 2010

4 dagar

Kvar till årets tjejkväll! Det kommer att bli helt underbart galet på lördag!
Jag kan inte tänka mig en bättre födelsedag även om fokuset på mig som födelsedagsbarn inte är det viktigaste just i år. Men det är helt okej.

De hetaste tjejerna just nu kommer att infinna sig på Nybron på lördag för en riktig glamourkväll i Sex And The City tema. Vi ska se på filmen, mingla o titta på Sandras tavlor, äta god middag, njuta av kvällens underhållning och spana in årets Ckrets mode. Det kommer att bli sagolikt. Efter det släpps ytterliggare 100 partysugna tjejer in och inte förrän 23 är killarna välkomna in!

Jag längtar dock lika mycket till söndag som lördag för då kommer jag kunna slappna av för första gången sen det här drog igång. Det har inte bara varit fantastiskt roligt att fixa allt utan vissa besvikelser har dykt upp och vi har verkligen behövt tänka till över hur vissa människor faktiskt är. Vi kan iaf kliva ur det här med huvudet högt och veta att gjort allt för att skapa en fantastisk kväll för våra fina vänner!

Bara 4 dagar kvar innan klänningen och skorna åker på! Fan vad roligt vi ska ha tjejer!

*Bilder kommer men min dator va lite knäpp nu på morgonen*

2 kommentarer:

  1. Ska bli jättekul!
    Nu ska jag bara komma i klänningen också! ;)

    SvaraRadera
  2. Din födelsedag kommer garanterat vara i fokus gumman!! Kan inte tänka ett bättre sätt att få fira den på, alla dina tjejkompisar på samma ställe i de snyggaste klänningarna och skor!! :) Skumpa och en underbar dag!!!

    Du kommer få en födelsedag du aldrig glömmer! :)

    Love you!!

    SvaraRadera