torsdag 6 maj 2010

Nu är jag tillbaka!

Jag har fått så mycket kommentarer från alla mina nära o kära att jag inte skriver något här så nu minsann ska jag ta tag i det här igen!
Jag vet att det är många som längtar efter att se bilder från huset och visst ska ni få det! Henrik säger att han tagit en massa och när jag skulle lägga in dem så var det ju inte bilder från när huset är klart! *suck*det är ju de bilderna ni vill se nu!
Så jag har bestämt att på lördag kväll ska jag va ensam hemma med mitt stora monster och då ska vi göra mysigt att fota en massa som vi kan lägga in sen!

Även fast vi är inflyttade i huset så finns det triljoner saker att göra hela tiden! Det hjälper jku inte till att jag har tagit på mig ännu en sak att jobba med, fast den saken är baaara rolig fast det tar tid.

Tänkte blogga mer om det sen!
Men så...nu behöver ni inte tjata mer nu ska det komma inlägg dagligen! :)

Ta hand om er alla söta!

Jag bjuder på en bild från vår älskade tv-hörna. Ser ni vad bilden på väggen är? 10 timmar tog den att handmåla *så stolt*

Bilden har jag lånat från fina Emma :)

2 kommentarer:

  1. gunilla Hardman6 maj 2010 kl. 15:36

    Jaaaaaaaaaaaa äntligen lite nytt på bloggen. Va jag har väntat:) Ha det nu så bra ser fram emot nästa inlägg. Kram

    SvaraRadera
  2. Vad jag blev glad att du var tillbaka! Ser fram mot nästa gång när det blir mer bilder.Hoppas ni får en riktigt bra lördag.Kram

    SvaraRadera