fredag 28 maj 2010

Sista dagen på länge


som jag behöver stressa ihjäl mig hoppas jag. Det har varit både himmel o helvete att fixa den här festen imorgon men känner mig oerhört stolt över vad vi faktiskt skapat och alla har varit fantastiska duktiga o hjälpts åt.

Sandra har slitit ihjäl sig med sina tavlor, bikinis och att göra sin webshop klar som kräver något enormt arbete. Hon har även hjälpt till med sponsorer och liknande.

Min älskade syster har kämpat med mig för att få allt klart med artister, goodiebags och övrigt.


Vi har alla gjort ett kanon jobb och jag hoppas verkligen alla tjejer kommer gilla vår dag/kväll imorgon. Jag vet att alla är enormt laddade!
Sista dagen kommer spenderas med att gå igenom de sista detaljerna så att allt blir perfekt. Goodiebagsen står redo och klänningen hänger framme i sovrummet.

Ska bara jobba några timmar idag o sen är det återigen fokus på imorgon.
Ja just ja...fyller ju år imorgon också...äh får fira det nästa år istället!
Kraaaam på er!!!

1 kommentar:

  1. Ja du Karin det är ett slit att ordna en sån stor fest. Men ni har gjort ett jätte jobb! Hoppas du inte är totalt slut på lördag kväll.Utan kan njuta av vad ni åstadkommit! Du kan slappa på söndag och fira din födelsedag då. Samt när vi åker på kryssningen.

    SvaraRadera