måndag 24 maj 2010

Paradiset

Oh vi hade en sådan bra resa till Ullared vi Hardmantjejer. Det brukar alltid va trevligt när vi åker iväg men det här resan var verkligen jätte lyckad. Vi har shoppat, skrattat, druckit vin o skrattat lite till o shoppat lite till.
För Ullared är verkligen ett paradis för ett shoppingfreak även om allt kanske inte är av högsta kvalité.
Jag har handlat allt från fryspåsar till fina regnjackor. Totalt summan slutade på ca 2500 kr men då fick jag verkligen massor med saker och jag var så nöjd när jag åkte därifrån. Vi har redan börjat att planera nästa resa i höst :) Stor anledning är till att vi hade så roligt övrig tid också. Älskar verkligen min familj!

En av de första jag såg i affären var Ullaredskändisen Morgan :) Jag blev så glad och tittade kanske lite för glatt på honom då jag fick en väldigt stort leende tillbaka och jag tror att Morgan trodde att mina avsikter med blickarna var helt annat än det var :)

Annars har helgen varit rätt lugn men det känns väldigt tungt att gå tillbaka till jobbet idag. Vet att det bara är tre veckor kvar men det känns jätte långt och jag har inga krafter kvar längre :(
Alla mina tankar och min fokusering ligger på nästa lördag då vår stora tjejdag går av stapeln. Kommer bli så grymt lyckat men det är miljoner saker att tänka på. Tänkte skriva lite mer om det ikväll eller imorgon!

Nu ska jag cykla iväg till jobbet!
Ha en bra måndag alla fina läsare!

3 kommentarer:

  1. Jag skulle tro att Morgan är van vid att få uppmärksamhet nuförtiden. Han är ju en tv-stjärna i allsindar :-)

    SvaraRadera
  2. Ja det har du rätt i :) Måste vara en dröm för honom!

    SvaraRadera
  3. Ohhh! Den lilla hetingen ;)!
    Underbart med fynd!

    SvaraRadera