fredag 6 maj 2011

Livet ler!



Det känns verkligen så just nu, som att livet ler mot mig. Eller mot oss kanske jag ska skriva. :) Det känns som att allt är där jag vill att det ska vara just nu och jag har en klump av ren och skär lycka i magen!

Och som jag skrev på Fb igår så vill jag va lite ego och säga att jag är banne mig värd att känna som jag gör just nu. Jag är väldigt medveten om att livet ä'r som en bergodalbana och att all lycka kan vara borta nästa dag. Så jag njuter just nu!!

Njuter av att jag har min fina familj, mina underbara vänner som finns där i vått o torrt, jag har ett härligt arbete att återvända till sen.


Nej allt är bara otäckt bra och jag hoppas hoppas att det får fortsätta så ett litet tag till...

för vet ni vad?

Det är JAG värd!

1 kommentar:

  1. Gunilla Hardman6 maj 2011 kl. 16:43

    Det är så skönt att läsa! Att du mår så bra och det värmer ett modershjärta. Älskar dig!

    SvaraRadera