onsdag 11 maj 2011

Underbara dag!

Vet inte vad som hänt men vårt internet hemma vill inte funka idag så jag får blogga från mobilen så det blir tyvärr inga bilder o kanske inte heller blir världens längsta inlägg :)
Först vill jag tacka alla ni fina som hörde av er efter mitt förra inlägg, ni är guld värda som finns för mig!

Dagen igår spenderades med storstädning o sen fika med mamma som kom för att hjälpa till med Tindra när jag städade. Tindra valde dock att sova :)
Senare på dagen kom underbara Sabine med sina tre tjejer. Vi riktigt njöt på altanen medan de minsta sov o Moa badade i poolen.

Idag har varit en underbar dag! Vi har varit ute i Sumpan och gått lång promenad till hamnen för en lunch. Småtjejerna o Akino skötte sig perfekt! Ser fram emot många besök där i sommar! Träffade en av ägarna som faktiskt födde sin son med kejsarsnitt några timmar innan oss. Var kul att träffa henne, se att de mådde bra. Hon hade känt lite som jag efteråt, lite snuvad på konfekten. Deras "lille" John var en riktig gobit som log konstant!

Det ger ibland otur att skriva vissa saker men både igår i idag har prinsessan somnat vid 19.30! Igår var det för natten, får se om det är samma ikväll. Skönt är det iaf att få lite egentid :)

Imorgon kanske det blir Ikea!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar