torsdag 26 maj 2011

Sveriges lugna vrå



Den har jag hittat i Skövde hos min extra familj. Vet inte vad det är men alla år när jag mått lite dåligt eller känt mig ensam så har jag alltid tagit tåget eller bilen till Skövde o till min underbara Cissi. Jag vet att jag skrev ett inlägg om henne förra sommaren och berättade hur mycket hon betyder för mig och nu ett år senare känner jag om inte mer för henne och hennes fina familj.



Jag kan åka dit och vara mig själv! Sen om jag vill vara mig själv i myskläder eller partykläder det är lite upp till mig själv :)






I helgen fick jag chansen att visa min fina familj för Cissi, Damir, Ebba o Theodor. Tyvärr saknades en stor del av min familj då Akino var kvar hemma. Vi hade det helt underbart med en massa god mat. Cissi är farligt duktig på det där. Salladen var bäst tyckte Henrik :) Vi delade många pratstunder och många skratt. Och det märktes att min dotter trivdes lika bra som jag gör där. Hon öppnde upp sig och pratade o pratade skrattade o skrattade. Hon föll som en fura för både Cissi och Ebba och jag tror det var samma känslor tillbaka!


Vi pratade om min förlossning och jag vill inget annat än att fixa ett expresståg så Cissi kan vara min barnmorska nästa gång det är dags!!!


Jag saknar dem så det gör ont i hjärtat o längtar tills jag får krama om dem alla igen!!!

Älskar er mina fina fina Evertssonar och Alijagicar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar