måndag 16 maj 2011

Så var det måndag igen!

Men den här veckan är det den braiga måndagen :) för just nu sitter min älskling i soffan o tittar på tv. Han är äntligen hemma igen! Visst går veckorna ganska fort när han inte är hemma men det är MYCKET mysigae när han är det.

Så redan idag ska jag passa på att sticka ut o springa lite. Är ju svårt att lyckas få till träningen när Henrik inte är hemma men men det är så det är. Till hösten tänkte jag börja träna på Friskis igen och då kanske mamma o pappa kan agera barnvakt vem vet :)

Jag har suttit och gått igenom en massa kort för att vi ska bestämma vilka kort vi vill ha på vår familjevägg som vi tänkt skaffa nu ett tag. Är så roligt att titta på de magkort vi tagit under graviditeten. Det roligaste av allt är att jag tyckte jag hade en mage förra sommaren.....jag saknar den magen nu! En graviditet gör inte direkt kroppen snyggare men jag vet också att jag inte ska ha för bråttom. Det har inte ens gått 4 månader än men jag är otålig....

Hoppas ni har en jätte bra måndag!
Kram

1 kommentar:

  1. När Timea var baby gick jag på mammagympa på Friskis. Bebisarna låg (oftast) på en filt och lekte medan vi mammor tränade. Tror det tom är ok att ha bebisarna med sig i gymmet där om de sitter i bilstol.
    Fast det är ju skönt med lite egentid förstås.;)

    SvaraRadera