måndag 4 januari 2010

Dålig blogg start på 2010

Hej
Jag vet att jag varit otroligt dålig på att uppdatera men det är kanske för att det inet hänt så mycket. Det enda jag gör är att räkna ner dagarna och förebereda inför stora händelser. Just nu är det annars kanske inte så roligt. Henrik är ju inte hemma så det har varit ganska lugnt. Jag har tagit det väldigt lugnt, tränat, tittat på film, gått ut med Akino o tittat på lite mer film :) Nej jag har även städat vår garderob, tagit fram kläderna som ska med till Mexico o sen har jag idag varit med Sandra hos Jesper o tittat på spabad. Blev ju självklart förälskad i det största men är det chokerande när det gäller mig? Inte direkt va? :)
Vi får se kostar ju en del och jag tror inte Henrik vill vara med o stödja det här inköpet...så vi få helt enkelt se :)

Imorgon ska jag ta det lugnt på dagen o städa lite inför att familjerna ska komma hit på fredag för en försenad farsdag kväll. Ska bli jätte trevligt. På kvällen ska jag träffa Sofia, Johan o Janne för lite middag på Papas o sen får vi se vart kvällen leder :)

Nej nu har jag iaf skrivit lite ...det kommer ju komma mera när de roliga sakerna börjar hända igen :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar