tisdag 12 januari 2010

En vecka av längtan

Nu är det inte mer än en vecka kvar tills vår dröm kommer.Så länge vi har längtat efter att vårt underbara hus ska komma.
Jag vet att det inte alls är färdigt när det kommer och det är egentligen då som det hårda arbetet börjar för oss, och mest för Henrik. Men det är ett hårt arbete som kommer leda till att vi får exakt som vi vill och vi får de där speciella detaljerna som gör att det blir vårt hus.
Jag ser faktiskt fram emot arbetet också, tänk alla sena kvällar ute i Borsökna med lite pyssel och ett glas vin. Kanske tittar våra fina grannar förbi för en titt o en pratstund.
Oh det kommer bli såååå underbart!

O tänk innan allt det här ska vi få spendera 2 veckor i paradiset för att bara ladda upp.
Kan mitt liv vara bättre just nu?

2 kommentarer:

  1. Hej Karin!

    Jag har gjort en mini-reseguide till er i min blogg med lite tips!

    Ni kommer få det underbart!

    SvaraRadera
  2. Tack så jätte mycket Jonna :) ska bli spännande att läsa!
    Kram

    SvaraRadera