söndag 31 januari 2010

Hola

Tiden gar snabbt och jag hinner verkligen inte blogga. Mamma varfor Sandra bloggar hela tiden ar ju for att hon har internet pa rummet. Det har inte vi. FUSK alltsa :0)

Efter att jag skrev forra gangen sa akte vi in till Edsons for lite forfest pa deras rum. Sandra o Daniel skulle ocksa komma men tyvarr blev det inte sa. Efter lite tequila shots tog vi oss ner pa stan for att ata pa Edsons favvorestaurang. Som vanligt var de lite forvirrade o det slutade med att vi sprang gata upp o gata ner for att hitta en restaurang som de varit pa TVA ganger, hur glomsk kan man vara egentligen. Va??? :0)
Iaf sa hamnade vi pa en annan restaurang dar vi faktiskt at lite pasta, man kan faktiskt trottna lite pa mexikansk mat. Efter det bar det av till kvallens hojdpunkt showen CocoBongo. Ingen av oss hade nog trott att kvallen skulle bli sa lyckad. For det forsta sa sag Edsons till att vi helt plotsligt hamnade pa vip laktaren dar vi fick var egna servitor Manuel som serverade oss hela kvallen. Showen kostade 45 dollar men da var allt dricka gratis hela kvallen.
Lokalen var som en stort disco men en stor scen dar de korde den stora artisten efter den andra. Det var upp emot 40 dansare som gjorde en kanon show. Det kandes som att man var pa Madonnas, Elvis, Nirvanas, Michael Jacksons konsert. Helt sjukt. Och i mitten av stallet sa kordes en massa uppvisningar med artister som utforde olika upptradande i rep fran taket. Grymt bra var det iaf. Nar de visade musikvideos av artister sa drogs alltid tva tjejer upp for att dansa pa en liten avsats uppe vid scenen. Vilka hamnade inte dar om jag o Sandra :0) Problemet var bara att jag tva sekunder tidigare hade haft sonder axelbandet pa min klanning o bara hade knutit upp den. Det gick ju sjalvklart sonder nar jag stod dar o dansade sa det fick bli en liten handen-pa-brostet-dans for att halla upp klanningen o inte visa hela CocoBongo mina tuttar :0) Vi hade en kanon kvall o Manuel kom med drink efter drink. Infor sista laten kom en av killarna o fragade om ja o Sandra ville upp pa scenen o dansa YMCA med dansarna. Sjalvklart ville vi det :0) Tror ni oss inte? Filmbevis kommer snart!
Dagen efter spenderades pa stranden i o sangen, var lite "trott" efter dagen innan :0) Vi tog oss dock in till stan for att titta lite i affarer pa kvallen o da motte vi upp Edsons for en lugn middag pa stranden. Skon o mysig helg.
Gardagen var ocksa lugn da vi hade kanon vader. Jag o Henrik gick ner pa stan vid 9 for att traffa upp Sandra o Robban pa Kool som ar ett stalle nere pa stranden dar man kan hyra solstol, dricka, ata o bada antingen i havet eller i deras pool. Dar lag vi heeeeela dagen o ja mamma nu har jag saklart brant mig ordentligt :0)
Pa kvallen hade jag fruktansvart ont i magen sa det blev en valdigt lugn kvall men ikvall ar det stan o Tequila som galler igen ;0)
Mamma ar saaaa nyfiken pa hur visningen av lagenheten gick???
Vi saknar er alla o borjar kanna oss redo att komma hem till er o vart alskade hus, men inte minst var alskade Akino. Forstar inte hur man kan sakna en hund sa mycket.

Det blir inga bilder forran vi kommer hem, tar sa sjukt lang tid att ladda upp. Ni far titta pa Sandras blogg.
Kram

1 kommentar:

  1. Mäklaren fick eran nyckel så jag vet inget ännu. Ska ringa honom imorgon tänkte jag. Måste få en liten inköpslista vad jag ska handla hem tills ni kommer. Saknar er. Akino har det så bra har säkert gått upp ett par kilo. Jätte duktig är han iallafall. Men idag högg han en hund över halsen:) Saknar er

    SvaraRadera