fredag 15 januari 2010

Fredagsfix

När alla andra människor åkte hem från jobbet idag såg de säkert fram emot en kväll med fredagsmys. De fredagar Henrik är i Holland så är det inge fredagsmys för mig utan mer fredagsfix. Det brukar tvättas, färgas håret, städas.


Idag har allt det gjorts plus att jag bakat sååå mycket bröd som ska fylla vår nya frys i huset så min älskling har frukost när han är där o jobbar. Jag ska imorgon också sätta mig ner och skriva ner vad som ska ätas o köpas o lagas till då vi börjar jobba på huset. För att allt ska bli bra o att min man ska va glad o må bra så måste det finnas mat där, o en del godis :)

Men efter allt jobbande så tänkte jag faktiskt nu ge mig själv lite lugn o ro i soffan med lite skidskytte *spännande*

Imorgon får jag iaf lite mys med tjejerna för ett glas vin ute på byggden :)


Hoppas ni har maaaasssor med fredagsmys!

Imorgon kommer bilder från tomten älskling!
*Saknar dig!*

5 kommentarer:

  1. Du är jätte duktig. Skidskyttet var pefekt. Bilderna på min lille plutt jättefina. Önskar få dom på min mail.Ha en bra kväll.

    SvaraRadera
  2. nu vet jag varför jag gifte mig med dig !!! puss puss älskar dig

    SvaraRadera
  3. Visste du inte det innan knäppis? :)

    SvaraRadera
  4. Vilken tur att ni fann varandra.Blir glad när jag läser det ni (du) skriver.Älskar er alla tre.

    SvaraRadera
  5. Hej svärmor. Jag får tacka för att ni uppfostrat en sån underbar son :) Vi älskar dig!

    SvaraRadera