lördag 19 juni 2010

Bröllop bröllop bröllop

Idag är den stora dagen här!
Jag har väntat o längtat och nu är jag bänkad i soffan!

Kungafamiljen har alltid varit lite speciella tycker jag och när vår Victoria äntligen ska få sin prins så är det självklart att jag ska följa det!!!
Jag bryr mig inte om alla som tycker att det är onödiga pengar och bla bla bla. Det är glamour och det är kärlek! Det är ingen som tvingar någon att titta!


Jag har dock bunkrat upp med svindyra jordgubbar, massor med godis, glass, dricka tidningen! Ja allt jag behöver!

Har startat dagen med en löprunda så att det är mer okej att frossa i allt det här!

Någon som inte är lika entusiastisk inför den här dagen och mammas belägring av soffan är mitt lilla monster. Han verkar redan ha fattat att den här dagen kommer inte bli rolig för honom. Jag får gottgöra honom imorgon!
Bröllopskramar på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar