fredag 11 juni 2010

Sommaren är här??

Äntligen var dagen här då jag skulle vinka av mina små ettor till ett underbart låååångt sommarlov... Men det var med en konstig känsla som jag vaknade idag. För det första så spöregnade det ute så min morgon runda blev inställd. Sen så kändes det faktiskt lite vemodigt att veta att man skulle vinka av dem och sen inte träffa dem på nästa två månader. Tror dock de behöver en paus från skolan o sin fröken och jag tror även fröken behöver en paus från jobbet. Det har varit en intensivt år men jag har skrattat så mycket, och det har varit så underbart att se mina små "monster" bli stora och kläcka läskoden. Helt underbar känsla.

Avslutningen på Djurgårdsskolan är något unikt då det är en musikskola och i år var temat det kommande kungliga bröllopet. Var lite väl lätt rörd tycker jag när jag nästan grinade åt allt. När två av mina fina tjejer sen skulle upp på scenen för ett litet nummer så var tårarna ett faktum. Var såå stolt över mina tjejer :)

Nu är det ca en timme tills mitt härliga arbetslag kommer och det ska bli jätte härligt att bara få umgås lite utanför jobbet :)

Hoppas alla har en härlig fredag..
O ni glömmer väl inte att Vm är igång...med eller utan Sverige så är det en festlighet av dess like!!

Bjuder på en underbar sommarbild på min underbara Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar