torsdag 17 juni 2010

Jobbigt att va ledig

Idag är det första dagen på mitt riktiga sommarlov! Det känns så underbart skönt så det är helt galet. Men undrar om det inte är så för alla att när ledigheten väl kommer så har man tusen miljoner saker som ska göras. Har än så länge inte ens hunnits sätta mig med tidningen och äta frukost... nej nej det ska fixas med saker hela tiden.
Har inlett storstädningen av huset så nu är del 1 klart av det.
Har redan hunnit gå en härlig promenad med min älskade syster där vi diskuterat hur himla bra vi har det just nu..eller hur gumman? ;0)
Sen nu ska jag iväg o simma lite tänkte jag, det får bli dagen motion.
Och när jag kommer hem från det är det bara att ta tag i målningen av plankorna som ska bli vårt staket på altan. Det är den uppgiften min man har gett mig nu när han är i Holland och den ska jag banne mig klara :)
Men sen är det faktiskt jag som tänker ta det fruktansvärt lugnt och bara njuta.
Det är jag faktiskt värd!

Kram på er alla!

2 kommentarer:

  1. Japp vännen, det är du verkligen värd!!! Ses på söndag! :) kramar Å

    SvaraRadera
  2. Snart fikaläge!!!!!


    Kramar Lotta

    SvaraRadera