fredag 4 juni 2010

Det tuffar på ....

Även om livet tagit några väldigt tråkiga vändningar de senaste veckorna så måste det ändå tuffa vidare. Och det känns rätt skönt när jag kunde ha en dag som igår. Jobbade först sen skrev jag lite på alla härliga elevers Iup, sen hem för att spendera någon timme med Henrik på vår snart färdiga altan. Sen bar det av för att kolla varenda utemöbel i stan tror jag. Och jag tror även att vi hittade dem som kommer passa oss perfekt. Så klart inte billigt men det verkar ju inget vara med att bo i hus!

Nej livet är inte exakt som det var för några veckor sen och jag vet inte om det kommer att ordna sig eller om det kommer fortsätta som det är nu. Det enda jag vet är att all min energi bara runnit ur mig den sista tiden men jag tror faktiskt den är på väg att komma tillbaka. Vore skönt om min förkylning försvann också för den bästa terapin för mig är en lång löprunda.

Jag hoppas ni är rädda om varandra där ute och ni kommer ihåg att be om förlåtelse ifall något blivit lite galet. Det där ordet förlåt är kanske gammal o omodernt men ack så uppskattat...

3 kommentarer:

  1. Berg och dalbanan i ditt liv gumman kommer absolut inte alltid att vara som den är just nu!!! Du är värd att få börja njuta av nya fina huset, en härlig skön o lång sommar med en massa nära o kära vid din sida som verkligen vill dig allt gott i vått o torrt!!! Jag ser fram emot att få vara en del av den o hoppas att vi kan ses nästa lördag!!! :) Kramar till dig vännen /Å

    SvaraRadera
  2. Förlåt är ett bra ord...
    Ta hand om dig Karin.. sommarlovet stundar runt hörnet! :)

    SvaraRadera
  3. Tack tjejer , ska verkligen börja njuta snart. henrik är väldigt bra på att påminna mig om hur härligt livet faktiskt kan vara om man bara för några minuter lämnar allt jobbigt. Förlåt kan verkligen vara ett svårt ord att säga men menar man det så kan det ju innebära stor skillnad. Ta hand om er och ha en fantastisk helg. O du Chrissan ät en massa godis nu! :)

    SvaraRadera