söndag 20 juni 2010

Sagobröllop

Ja bröllopet blev exakt så romantiskt som jag hade hoppats på! Det föll många tårar och jag kände en stolthet över att ett så kärleksfullt par är de som ska bli vår drottning och prins sen!
Ja det var en fantastisk dag igår och inget kunde slita mig från soffan :)

Känns ändå skönt idag att vakna upp utan att vara bakis och nu ska jag snart ta mig ut och måla lite plankor.

Ikväll blir det en lång promenad med en fin vän, känns skönt!

O jag glömde nästan!

Jag måste få skryta. Blommorna till mitt och Henriks bröllop skapades av en nära väns släktning. Vi fick det som en present och blommorna var helt fantastiska.
O vet ni? Mannen som skapade min bukett skapade även blommorna till kronprinsessans och prinsens bröllop! Det ni :)
Tack Robert för skvallret, det gjorde mig otroligt stolt och glad!

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag du haft:) Det var kul med blommorna.

    SvaraRadera
  2. Ett princessbröllop precis som i sagornas värld.

    SvaraRadera