tisdag 8 juni 2010

Livet

Igår skrev jag om en vänskap som för mig betyder oerhört mycket. Jag har lyckan att ha flera sådana vänner i mitt liv och jag har även haft lyckan att träffa nya vänner som på kort tid fått en enorm betydelse för mig.

Det är en enorm lycka att ha vänskaper som man kan lita på i sitt liv men risken med att känna lycka är ofta är vinden kan vända snabbt och istället för lycka är allt katstrof.
De senaste veckorna har en betydelsefull vänskap satts på ett rejält prov och jag vet fortfarande inte resultatet av all turbulens. Hoppas ju innerligt o självklart på det bästa men jag vet faktiskt inte... jag vet inte hur det här kommer att sluta.

Men ni som läser nu, jag hoppas ni vet hur fina ni är och hur betydelsefulla!

Det här var sista depp-inlägget på ett tag nu kommer det bara skrivas om roliga saker. Hoppas jag :)

Kram

2 kommentarer:

  1. Det ser jag fram emot att få läsa vännen!!! :) För from imorgon så börjar din härliga långa sköna sommar, som jag vet att du kommer få uppleva tillsammans med dina fina gamla vänner o även vissa nyfunna också! Du o din familj är värd den bästa bästa sommar du kan tänka dig! Jag vet att du har slitit hårt med en massa saker, så det är dags att börja andas NU gumman! kramis o natti natti <3 /Å

    SvaraRadera
  2. En riktig vänskap känns i hjärtat när den krossas, det är vad jag tror iaf. All denna olycka kring våra tråkigheter hade inte känts så tunga om inte var för att vår vänskap betydde så mkt...

    Du kom och tog en plats i mitt hjärta och jag fyller inte den platsen för någon annan...

    Kram

    SvaraRadera