söndag 11 oktober 2009

Älskade föräldrar


Pratade nyss med mamma på mobilen. Hon o pappa är i Spanien o vilar upp sig efter bröllopet :) De är i LLoret de Mar, mitt o Sofias paradis. Lite jobbigt när mamma berättar att det varit på en pub o tittat på fotbollen o jag vet exakt vilken pub det är...oh skulle så gärna vilja va där ja med. Iaf för en kväll. Gå till favorit restaurangen o äta o dricka underbart gott o sen gå runt o hälsa på alla vänner. Oh!

Saknar iaf mamma o pappa massor. Blir så himla tomt när de åker bort. Jag brukar påminna mig själv rätt ofta hur mycket de betyder för mig men så fort de reser bort så blir det extra tydligt! Det finns inga viktigare personer för mig än min familj o jag är så stolt över mina föräldrar. DE är de bästa som finns o jag kan tacka dem för allt i mitt liv!

Mamma o pappa jag älskar er över allt annat o längtar tills ni kommer hem! Ni är det bästa som finns! Akino vill ha hem mormor o morfar nu, han börjar tröttna på mamma!

Puss på er alla. Blir en tidig kväll i kväll för klockan ringer TIDIGT imorgon för en långpromenad. NU jäklar ska målet nås! :)

1 kommentar:

  1. Tack alskade dotter. vi forstar att du ni vill vara har. saknar er med och framforallt min lilla plutt. men vi ska vara har en vecka till med golf och sol. alskar er alla dar hemma. kram mamma och pappa

    SvaraRadera