lördag 10 oktober 2009

Super Lördag

Sitter redan med en cider o laddar inför kvällen. Trodde i söndags att jag aldrig mer skulle dricka alkohol med tanke på hur dåligt jag mådde men spelar Sverige match mot Danmark så kan man inte vara nykter :)
Sofia kommer runt 18-tiden o då är det fotboll, drinkar o skvaller som gäller. Så skönt att kunna släppa allt med bröllop o faktiskt prata om andra saker. Jag har inte pratar SÅ mycket om bröllopet men förstår att det varit jobbigt ändå för min älskade syster :) Men ikväll är det fokus på henne o hennes liv!

Jag har idag rensat mina kläder på vinden o kan säga att den här gången var jag hård o slängde faktiskt 3 sopsäckar med kläder. Är stolt över mig själva. Nu när jag är gift har jag råd att köpa nya kläder eller hur hubbie? ;)

Fick bara en känsla i magen förut över hur lycklig jag är just nu...lite läskigt faktiskt.

Det är dock lördag...snart är klockan mitt i natten o mongo lär ju höra av sig........tänkt om man bara kunde radera bort en person från sitt minne...så skönt det skulle vara!

Ha en underbar kväll nu alla härliga människor!
Puss o Kram

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera