onsdag 21 oktober 2009

Världens bästa man!

Ja det har verkligen jag. Det har varit tungt hela dagen o veta att jag skulle komma hem till en tom lägenhet utan en knäpp karl som driver en till vansinne :( Men när jag o Akino kliver innanför dörrarna så möts vi av en nystädad lägenhet o en överraskning som väntade på byrån :)
Du är det bästa som finns älskling! Tack din fina present behövdes verkligen!

Vad kan det vara? :)

Tror min käre man tycker det är dags att jag fixar nya glasögon då mina är ca 8 år gamla o mina ögon börjar vägra linser :)

3 kommentarer:

  1. hej älskling, du måste fixa klockan på denna blogg =) blir ju helt förvirrad av dom konstiga tiderna. puss puss älskar dig och denna present behöver du =)

    SvaraRadera
  2. Nu är klockan fixad...hade tydligen stilla havet tiden :) Älskar dig massor!

    SvaraRadera
  3. Sicken sötnos han är!
    Jag skippar nog armygrejen nu, men om den finns i vår kan jag tänka mig det... :)

    SvaraRadera