måndag 19 oktober 2009

En fin vän


Har en vän som jag tror är lite hängig just nu och jag vill verkligen göra allt för att hon ska må bättre. Hon är en jätte fin vän och härlig människa så det gör lite ont i hjärtat när hon är ledsen. Det händer inte ofta att hennes humör sviktar men i allas människors liv finns det upp- o nedgångar. Det är då man behöver sina vänner extra mycket o alla andra människor man älskar.
Oftast behövs det endast att människor som man tycker om visar att de bryr sig o att de finns där om det behövs.
Jag hoppas att det även gäller henne den här gången. Att det känns lite bättre att veta att jag finns där ifall hon behöver mig. Jag finns alltid där för ett telefonsamtal, en promenad, ett glas vin eller en shoppingrunda. Vad som krävs för att få mina vänner att må bra! De få riktigt nära vänner som jag har tänker jag vårda ömt och den här tjejen är en av dem.

Vill inte höra av mig till henne för mycket då det kanske även är en tid i livet då honom måste få andas lite själv men jag finns här...hoppas du vet det S! Hör av dig när du vill!!!!

Den här kanske kan få dig att må lite bättre!


1 kommentar:

  1. Du är ju för rar!!! Så snäll du är med ett sånt sött inlägg. Ibland tror jag livet kan vara för bra, så det måste hända ngt negativt. Det e tråkigt men jag hoppas det löser sig...

    Du ska inte dra dig för att höra av dig, men jag uppskattar din tanke. Det e tur att jag har världens bästa människor i min omgivning! Ni betyder allt! :)

    KRAM

    SvaraRadera