söndag 11 oktober 2009

Dåliga dåliga Lagerbäck


Usch jag är så upprörd...jag har tyckt illa om Lagerbäck sen vi var i Österrike o Sverige spelade sin sista gruppspelsmatch mot Ryssland...vi ligger under med 0-2 ganska snabbt i matchen o vad gör pucko???? Inte ett jävla skit faktiskt. Det var som att vi fick plus poäng ifall vi inte gjorde några byten. Han stod där som ett fån medan gamlingarna Mellberg o Petter Hansson hoppade över bollar istället för att stanna dem.....Nej men unga spelare som Sebastian Larsson sitter på bänken, de har inget på plan att göra tydligen.

Lagerfjask fick sitta kvar o jag gav vika när det faktiskt började gå skapligt igen men nu har bägaren runnit över....Det är dags att lämna över den svagt brinnande facklan till någon annan som kan få den att brinna klart igen. Det är dags att tacka Isaksson, Larsson, Mellberg o andra gamlingar för deras underbara tid i landslaget men nu är det dags för de unga härliga spelarna som brinner för det här.
När vi ändå håller på så kan vi tacka Elmander för hans kassa tid i den blågula tröjan....sämre spelare får man leta efter....lite ont i tån ska inte stoppa en viking!

Dags att stå upp för den blågula flaggan o visa att vi är vikingar...jaja vi missar ett ganska fattigt Vm i ett ganska fattigt land...vad gör väl det? Vi kommer tillbaka om 5 år i Em starkare än någonsin, då utan Lagerfjäsk o Melltönt :)

Puss på er mina underbara tjejer Sofia o Sandra för att ni ändå gjorde min kväll helt underbar. Älskar er tjejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar