onsdag 21 oktober 2009

Tråkig dag


Vad snabbt den där otäcka dagen, när Henrik ska tillbaka till Holland, kommer jämt. O det är lika jobbgt varje gång :( Nu har jag dock fredagen att se fram emot då jag direkt efter jobbet sätter mig i bilen o styr kosan mot Skövde o underbaraste Cissi. Jag ska bara mysa med henne o hennes härliga familj hela helgen. Ska bli underbart skönt! Sen är det lov nästa vecka vilket innebär att när älsklingen kommer hem på onsdag kväll kan JAG hämta honom. ( Ja om det inte är halt eller snöar för då får jag inte köra för mamma :0). Sen har vi lite lediga dagar tillsammans Jippi!

Har tyvärr fått införa att jag måste godkänna alla kommentarer då det finns människor i världen som är ute efter att såra andra människor. Personen vet vem han är och mer än så tänker jag inte ödsla på honom eftersom just nu existerar han inte ens i mina tankar eller i mitt liv!

Kram på er!

5 kommentarer:

  1. Hoppas du får en riktigt trevlig helg.Kram Isabell

    SvaraRadera
  2. Tack Isabell! Ska bli riktigt skönt att komma bort ett tag! Kram

    SvaraRadera
  3. Ha det skönt. Men är lite orolig för bilkörningen. Kram Mamma

    SvaraRadera
  4. Så jäkla tråkigt att man inte kan få blogga ifred.:(

    SvaraRadera
  5. Mamma ja ska köra försiktigt :) Chris ja det är riktigt tråkigt o jobbigt

    SvaraRadera