fredag 9 oktober 2009

Var är min man???

Det här är min första fredag som gift o ingen man i sikte så långt jag kan se....för jag kan INTE se till Holland o det är fruktansvärt frustrerande. Känns som vi hade behövt längre tid bara han o ja som nygifta....smekmånaden i januari känns alldeles för långt borta. :(

Vet inte vad vi ska hitta på. Vi hade fruktansvärt mysigt när vi va i Stockholm förra hösten, kanske ska satsa på en hotellnatt där med shopping o middag o mys. Vad tycker ni? O vad tycker du hubbie? Är inte det vad vi behöver...iallafall vad din fru behöver...hon är trött...hon behöver piggas upp efter allt slit med planeringen :) Hon behöver mysa med dig!!!!



Ikväll blir det bara mys i soffan o uppladdning för morgonkvällen o matchen mellan Sverige o Danmark :) Party party!!!

2 kommentarer:

  1. stockholm här kommer vi!!!! för det är min fru värd. och om jag får säga det själv ........... världens bästa fru

    SvaraRadera