torsdag 15 oktober 2009

Drömmer mig bort

Det var riktigt jobbigt att lämna sängen idag när min älskling låg där o snosade. Fick helt plötsligt en enorm längtan till att vara någon annanstans till exempel i Gunnel o Anders underbara stuga i Sälen. Jag kan se tillbaka på massor med semestrar i Spanien, London, New York etc. men ingen kan riktigt slå de två omgångar som jag , Henrik o Akino har haft i Sälen. Det har vart så mycket snö båda gångerna. Vi har ätit god mat, druckit gott, myst i soffan framför brasan o bara haft det bra.
Jag vet inte om vi kommer hinna få in någon resa dit nästa år med tanke på vårt nya hus och att vi åker till Mexico på bröllopsresan... det känns lite tungt. Men kanske kan få in någon helg på schemat? Vore sååå härligt,
Torsdagar är lite kämpiga på jobbet för jag har läsedag med eleverna o det tar tid o det brukar bli rätt rörigt. Men men det är en kort dag och jag slutar tidigt så det är okej. Plus att det imorgon är fredag!!!! Underbart! Ska ha en lugn o otroligt skön helg med mina killar.

Ja ja nu bär det av till jobbet igen...blääää...men jag får tänka positivt det är bara en vecka kvar till lov o då får jag vila i en vecka iaf :)

Vill också skriva ett stort härligt GRATTIS till min älskade pappa som fyllde år igår. Grattade honom såklart igår också, har inte glömt honom!
Pappa du är verkligen världens bästa pappa. Du står upp för oss och stöttar oss i alla tokigheter vi hittar på. Det finns ingen bättre o Sofia o jag älskar dig över allt annat! För oss är du o mamma det bästa som finns!!!

Mina favorit män!

2 kommentarer:

  1. Godmorgon sitter nu efter frukost och laser detta. vi har det bra har men langtar hem efter er men inte efter att jobba. Har blivit lite lat nu efter min sjukskrivning. Det ar mina favokillar med men jag saknar nagon pa bliden. Min absoluta favo Akino.
    alskar er.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att du och Henrik ska ta ett par dagar i Stockholm.
    puss mamma

    SvaraRadera