måndag 17 augusti 2009

Bilder

Här kommer lite bilder från Rom. Fler bilder kommer när fotografen Jessica delar med sig av dem :)

Idag har jag jobbat första riktiga planeringsdagen o det har gått kanon. Har nog fått iordning ett helt okej schema o har fixat en massa annat också.
Känns riktigt bra det här o jag längtar massor tills mina små änglar kommer på torsdag! :) Har saknat dem massor!

Skulle egentligen gått ut o sprungit efter jobbet men seriöst mina fötter är fortfarande svullna efter helgen i Rom. Imorgon blir det dock en runda på morgonen o sen efter jobbet :) Har iaf börjat med maten idag o det känns kanon, Som skylten säger så är det endast 46 dagar kvar nu!!! Galet!!!

Var tvungen att ta ett kort på toan, Mitt första besök på en RyanAir toalett! O det här tänker de börja ta betalt för?? :)

Så här såg min dryck ut första lunchen....Så skulle det aldrig se ut om det va jag o systerryster :)

Elisabeth tar kort på guiden...guiden tar kort på Elisabeth

Fin utsikt från Spanska trappan
Jessica fotar för en gångs skull något än mig :)

Världens bästaste arbetslag. Tyvärr saknades några på Rom resan men de fanns i våra tankar iaf :)

Jag och Jessica hittade Henriks kläder till bröllopet :)


Var man än går i Rom så finns det något att titta på!

Världens finaste o härligaste mentor Lotta o världens underbaraste Jessica!

Fler bilder kommer snart!
Kram kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar