söndag 9 augusti 2009

Underbar kväll

Igår kunde jag inte längre undvika det underbart fina vädret ute o åkte med Henrik ut till Sundbyholm för att sola några timmar. Dagen toppades av att Sabine o Moa kom ut ett tag så man fick krama av sig lite med ängeln. Efter lite pressande i solen så bar det hemåt för att förbereda lite inför kvällen då vi skulle köra en repris på tisdagskvällen fast på min balkong den här gången.
Hade laddat upp ordentligt med snacks o goda drinkar

Det blev nog faktiskt ännu mer skvaller o skratt igår än i tisdags o kvällen blev otroligt lyckad. Är skönt när man känner att en kväll på balkongen med två nära vänner är helt perfekt och att man är nöjd där. När tjejerna drog ut på stan så stannade jag hemma o för mig var det helt perfekt. Har börjat uppskatta så mycket annat än krogbesök o det känns helt underbart. Kan dock inte göra annat än att toklängta tills nästa sommar då skvallerkvällarna blir på vår altan o i vår bubbelpool...oh lovely!

Här följer lite bilder från kvällen:

Tjejernas kompis Patrik kom o hälsade på ett tag. När Sabine inte har räcket att hålla i så tar hon de två kompisarna hon har närmast :)

Idag blir det tvättstugan, mys i soffan, kanske en löptur o bara uppladdning inför tisdagen då jobbet börjar på allvar igen :)

3 kommentarer:

  1. Tack för igår gumman!
    Det var underbart trevligt!

    SvaraRadera
  2. Ja det var verkligen kanon :) Tack själv!

    SvaraRadera
  3. Haha jag det sista kortet var bra.... Jag tycker ju om att sitta så med händerna. :) Åter tack för en kanon dag och kväll. Måde verkligen inte bra dan efter! Kram

    SvaraRadera