lördag 1 augusti 2009

Världens mest kompetenta kvinna?

Sandra som jag tidigare skrivit om är nog en av de mest kompetenta männsikor jag någonsin träffat på. Hon kan sjunga vackert, hon kan dansa, hon kan köra en eldshow, spela instrument, hon är otroligt vacker, otroligt snäll och ödmjuk men även en duktig sömmerska och designer!Slår man upp kompetent i ordboken kommer det upp en bild på fina Sandra. :)


Just nu jobbar hon för fullt för att få igång sin nya design Ckrets som är full med fina underkläder och bikinis och baddräkter. Det bästa är att hon designar helt efter kundens önskemål. Tror jag har lite önskemål till en bikin till min bröllopsresa ;0)


Klicka på länken o kom till varje kvinnas paradis. Tänk den dagen hon börjar designa skor!!!

http://blogg.ckrets.se/


Hon är dock inte bara otroligt kompetent utan även en underbar vän och jag är så glad att vi har börjat umgås. Känns som det här bara är en början :)

Sandra & jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar