torsdag 6 augusti 2009

Bra dag!

Trodde att jag skulle orka upp o starta den här dagen med en löprunda innan jobbet men trodde för mycket om mig själv :) Somnade nog inte förrän vid 01-tiden och klockan ringde för löpning 04.50. Så hurtig är inte ens jag :) Så jag sov en halvtimme till o sen iväg till jobbet vid 07.

Vi hade inte många barn idag så först hjälpte jag till lite med inskolningen av de nya små sötnosarna o sen jobbade jag mest i klassrummet för att få ordning, Var underbart kul att träffa alla igen o speciellt min mentor Lotta. Tycker så mycket om henne.

Är läskigt varmt idag så kunde inte direkt ut o springa vid 15-tiden heller så får ta det imorgon istället :)

Ikväll blir det middag på Å-bryggan med Sandra & Robban. Ska bli jättemysigt och jag hoppas all negativ kritik som kommit på restaurangen inte är sann o att det blir en bra kväll. Annars kommer de få höra sanningen, jobbade ju där när de öppnade för två år sen. Vissa i den där koncernen tycker ändå inte om mig så kan lika gärna fortsätta vara ärlig om vad jag tycker! :)

Snart redo för en underbarkväll med goda vänner o god mat. Bara håret kvar!

Kolla vilken otrolig skillnad :)

1 kommentar:

  1. Jag förstår att du inte orkae springa varken på morgon eller em. Hur varmt som helst.
    Du är jätte söt både före och efter det med håret. Älskar dig
    mamma

    SvaraRadera