lördag 29 augusti 2009

CityGolfen

Hade precis så roligt som jag trodde att jag skulle ha :) Drog från jobbet direkt efter jag sagt hej då till mina små och cyklade i ilfart till 16:de hålets utslag där Sofia o mamma väntade. Första laget slog ut klockan 13 o den stod vi där i 4 timmar o såg till att alla skrev sina autografer (två gånger var, en övning o en riktig), tog sin lott, blev fotade med sitt lag o tog godis o dricka. Mellan varven skålade systrarna Hardman i cider o direktören Rickard hade riktigt roligt åt oss många gånger, :) Vid 17 hade sista laget passerat o då var det bara att i ilfart cykla hem o göra sig fin inför middagen.
Träffade upp Sofia, Johan, Markus o Miska på Bishop o drack ett glas vin där. Sen åkte jag o Sofia taxi till Åbryggan för det öste verkligen ner. Där tog vi plats vid vårt bord där vi hade mamma,pappa, Eva o BandyMicke som sällskap. Micke blev ganska så nöjd över att va den som fick systrarna som sina bordsdamer :)

Min vackra bordsdam o syster :)

O så lilla ja :)
Jag o Sofia med Bandy-Micke som visade sig vara barndomsvän med vår "bror" Daniel i Västerås. Helt plöstligt blev vi som släkt :) Förövrigt så är det Kurre Lundmark som tagit kortet :)

Efter att jag varit på toa så såg Sofia ut att ha det lite besvärligt så jag frågade om jag kunde ge henne ett handtag :0) Så himla roligt tyckte vi att det var. Några delade vår humör...andra inte :)


Vi fortsatte kvällen på O'learys där även den dåliga humorn fortsatte infinna sig :)

Jag kände att jag behövde en stund för mig själv :)

Vi gick en sväng till Centro men sen gick jag hem för i morse klockan åtta knackade den här ängeln på dörren för att spendera dagen med en trött moster :)

Nu är det ingen rast eller ro för ska först ut till Borsökna för att ge Sandra o Robban liten present. Tyvärr kan jag ej stanna på deras inflyttningsfest för Jessica firar sin födelsedag idag!! Party Party!

Saknar o älskar dig massor Henrik!!! Så jobbigt när vi inte kan messa!

1 kommentar:

  1. tur att du har en blog!!! då hänger man ju liksom med på vad som händer hemma =)
    puss puss älskar dig

    SvaraRadera